LTV או באריכות, Customer Lifetime Value, הוא ערך המייצג את כמות הכסף שלקוח צפוי לבזבז על העסק שלך, לאורך כל חיי הלקוח. לדוגמה, יש לכם אפליקציה שהעלות שלה עבור המשתמש הממוצע היא 30 ש״ח לחודש והזמן הממוצע שאותו משתמש באמת משתמש באפליקציה הוא 12 חודשים. אם כן, ה-LTV, סך הכסף שתרוויחו מלקוח זה כל חייו, הוא 12x30 = 360 ש״ח.